Tekst łatwy do czytania – ETR

Informacja o Urzędzie Miasta w Lubartowie w języku łatwym do czytania ETR (Easy to Read)

Urząd Miasta w Lubartowie, w skrócie Urząd, jest przy ulicy Jana Pawła II 12 w Lubartowie.

Informacje o Urzędzie

Główne wejście do Urzędu jest przy ulicy Jana Pawła II 12. Przed wejściem jest miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Wejście jest płaskie – może tu wjechać osoba na wózku czy rodzice z małymi dziećmi.

W środku budynku jest tablica informacyjna. Na tablicy jest informacja, gdzie znajdują się różne wydziały. Wydziały są oznaczone kolorami. Te same kolory znajdziesz na drzwiach. W ten sposób szybko trafisz do dobrego biura.

Biuro Obsługi Mieszkańca jest po prawej stronie. Tutaj uzyskasz pomoc i dostaniesz potrzebne wnioski.

W budynku nie ma windy. Jeśli nie możesz wejść po schodach, pracownik zejdzie do Ciebie.

Możesz przyjść z psem asystującym lub z psem przewodnikiem.

Toaleta jest na parterze. Jest dostępna dla osób z niepełnosprawnością.

Kierownik Urzędu

Urzędem kieruje Burmistrz. Burmistrzem jest Krzysztof Paśnik.

Burmistrzowi pomagają inni pracownicy urzędu.

Co załatwisz w Urzędzie?

  • dostaniesz numer PESEL,
  • wyrobisz dowód osobisty,
  • dostaniesz akt urodzenia lub zgonu,
  • zameldujesz się w miejscu zamieszkania lub wymeldujesz się,
  • dostaniesz zgodę na usunięcie drzewa,
  • zapłacisz podatki.

W Urzędzie zajmujemy się też chodnikami i ulicami.  Dbamy o bezpieczeństwo. Nadzorujemy żłobki, przedszkola i szkoły. Zarządzamy budynkami oraz decydujemy, co można zbudować. Organizujemy też wiele różnych imprez.

Żeby załatwić sprawę w Urzędzie, możesz:

  • przyjść osobiście – Urząd jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30
  • napisać pismo i wysłać je na adres
    Urząd Miasta Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów
  • wysłać wiadomość na adres e-mail poczta@umlubartow.pl 
  • napisać pismo i wysłać je za pomocą platformy e-PUAP:
    www.epuap.gov.pl.
    ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej.
    ePUAP jest w internecie.
    Na platformie musisz mieć swoje konto,
  • zadzwonić pod numer telefonu: 81 855 22 73

 

 

Data opublikowania: 11:55, 30 czerwca 2023