Nabór do projektu
Gmina Miasto Lubartów zaprasza mieszkańców do składania dokumentów do projektu:
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III”
Czas trwania naboru od 24 marca do końca kwietnia 2014 r.
Gmina Miasto Lubartów zaprasza mieszkańców do składania dokumentów do projektu:
„Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w województwie lubelskim – edycja III”
Czas trwania naboru od 24 marca do końca kwietnia 2014 r.
W ramach projektu każdy uczestnik otrzyma:
- – komputer (zestaw komputerowy)
- – bezpłatny dostęp do Internetu
- – szkolenie z zakresu obsługi komputera
Do udziału w projekcie zapraszamy:
- Osoby z gospodarstw domowych korzystających ze wsparcia w ramach systemu pomocy społecznej i świadczeń rodzinnych
- Osoby wychowujące dzieci i młodzież uczącą się, będące w trudnej sytuacji materialnej, uprawniającej do otrzymywania stypendium socjalnego przez dziecko
- Osoby niepełnosprawne
- Osoby z grupy 50+
- Rodziny zastępcze
- Rodzinne domy dziecka, samotni rodzice
- Dzieci i młodzież uczącą się z bardzo dobrymi wynikami w nauce
Udział w projekcie jest bezpłatny (warunkiem uczestnictwa jest nie posiadanie komputera i dostępu do Internetu).
Termin rekrutacji (składania dokumentów):
-
24 marca – 30 kwietnia 2014 r.
Miejsce składania dokumentów:
-
Biuro Obsługi Mieszkańców – Urząd Miasta Lubartów,
ul Jana Pawła II 12, godz. 7:30-15:30
Miejsce pobierania dokumentów:
- https://lubartow.pl/fundusze_unijne/101932/formularze
- Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12
- Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie, ul. 3-Maja 24A
Osoby do kontaktu (w godz. 8:00-15:00):
- Biuro Obsługi Mieszkańców – Urząd Miasta Lubartów, tel: 81 85-44-605
- Dudziak Robert – Urząd Miasta Lubartów pokój nr 7, tel: 81 85-44-626
- Małgorzata Strukowicz – Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubartowie tel. 81 85-54-450, 81 85-54-547