Rozpoczął nabór wniosków do Nagrody Burmistrza Miasta Lubartów dla studentów szkół wyższych oraz dla osób za szczególne osiągnięcia zwłaszcza w wymiarze społecznym, w dziedzinach: praca z dziećmi i młodzieżą, działalność kulturalna, działalność sportowa, działalność gospodarcza, promocja miasta, a także działalność społeczna na rzecz miasta.
Celem nagrody jest wyróżnienie osób, instytucji i organizacji działających na terenie miasta Lubartów, które swoją codzienną pracą, aktywnością i zaangażowaniem służą miastu i jego mieszkańcom oraz przyczyniają się do promocji Lubartowa.
Nagroda Burmistrza Miasta Lubartowa przyznawana jest formie pieniężnej, w szczególności za działania w sferze:
1. Praca z dziećmi i młodzieżą
2. Działalność kulturalna
3. Działalność sportowa
4. Działalność gospodarcza
5. Działalność społeczna na rzecz miasta
6. Promocja Miasta
Wniosek o przyznanie nagrody powinien zawierać:
- a) imię i nazwisko kandydata (osoba fizyczna) lub nazwę zgłaszanej osoby prawnej (organizacji, instytucji, firmy itp.);
- b) informacje dotyczące działalności kandydata wraz z opisem osiągnięć, za które ma być przyznana nagroda;
- c) uzasadnienie zgłoszenia;
- d) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku ze złożonym wnioskiem.
Do podania kandydatów do nagrody dla studentów szkół wyższych, którzy na stałe zamieszkują w Lubartowie należy dołączyć:
- a) dane osobowe kandydata;
- b) zaświadczenie z uczelni o średniej ocen w nauce;
- c) informacje dotyczące działalności kandydata wraz z rekomendacjami, recenzjami i innymi materiałami potwierdzającymi aktywność w danej dziedzinie;
- d) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku ze złożonym wnioskiem.
Dokumenty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać do 7 listopada 2025 roku w siedzibie Urzędu Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12. (Biuro Obsługi Mieszkańców)
Szczegółowe informacje oraz wymagane dokumenty znajdują się w zarządzeniach Burmistrza:
Zapraszamy do udziału i życzymy powodzenia!
