Zmieniony termin składania wniosków do planu ogólnego miasta Lubartów

W odpowiedzi na Państwa potrzeby, informujemy, że termin składania wniosków do planu ogólnego miasta Lubartów został zmieniony i potrwa do 31 grudnia 2024 roku.
Propozycje do planu ogólnego można składać na obowiązującym wniosku – https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/upload/pliki/2gnp-f-3.pdf  Plan Ogólny zastąpi Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Swoim zakresem będzie obejmował obszar całej gminy określając zasady zagospodarowania terenu. Będzie on podstawą do tworzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. Wypełnione wnioski należy składać:

W  Urzędzie Miasta Lubartów w godzinach pracy urzędu
oraz podczas dyżurów
w godz. 15:30 – 18:00 w wyznaczonych dniach (10.12, 11.12, 17.12, 18.12 i 30.12)

Drogą pocztową na adres:
ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów

Elektronicznie:
poprzez platformę EPUAP
lub pocztę elektroniczną: poczta@umlubartow.pl

 

Wszystkie dodatkowe informacje na temat planu ogólnego są dostępne w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Lubartów:

https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/index.php

 

 

Data opublikowania: 12:04, 6 grudnia 2024

Kategorie: Aktualności