Burmistrz Miasta Lubartów ogłasza otwarty konkurs ofert na realizację zadań publicznych z zakresu Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii dla Miasta Lubartów na lata 2023-2025 w ramach dotacji z budżetu Gminy Miasta Lubartów w roku 2024 dla organizacji pozarządowych oraz podmiotów określonych w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2004 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Rodzaje zadań publicznych, na które mogą być udzielane dotacje:
Konkurs ma na celu wybór ofert i zlecenie w formie wspierania realizacji zadań publicznych zwiększających dostępność oferty miasta poprzez udzielenie dotacji podmiotom podejmującym działania na rzecz mieszkańców miasta Lubartów w roku 2024 w obszarze PRZECIWDZIAŁANIE UZALEŻNIENIOM I PATOLOGIOM SPOŁECZNYM:
- Powadzenie profilaktycznej działalności informacyjnej i edukacyjnej w zakresie rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii.
- Zadania ukierunkowane na prowadzenie bieżącej pracy w obszarze uzależnień od alkoholu, narkotyków oraz uzależnień behawioralnych poprzez udzielanie pomocy psychologicznej, prawnej oraz udzielanie wsparcia i poradnictwa.
TERMIN SKŁADANIA OFERT: do 6 lutego 2024 roku
Organizacje zainteresowane uzyskaniem niezbędnych informacji zapraszamy na spotkanie informacyjno-szkoleniowe w sprawie konkursu w sali konferencyjnej urzędu miasta na parterze, które odbędzie się w dniu 25.01.2024 r. w dwóch turach: I tura od godziny 11:00, II tura od godziny 17:00.
W trakcie szkolenia uczestnicy otrzymają informacje o sposobie realizacji zadań publicznych objętych przedmiotowym konkursem w 2024 roku, wskazówki dotyczące wypełniania oferty realizacji zadania publicznego oraz promocji projektów, a także uzyskają wyjaśnienia na temat ewaluacji i sprawozdawczości z wykonania zadania publicznego.