Urząd Miasta Lubartów zachowuje płynność w bieżącej obsłudze mieszkańców

W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów, wprowadzającym możliwość pracy zdalnej w urzędach administracji publicznej informujemy, że Urząd Miasta Lubartów zachowuje płynność w bieżącej obsłudze mieszkańców.

Mając na uwadze względy bezpieczeństwa mieszkańców i pracowników, w związku z rosnącą liczbą zakażeń na terenie powiatu lubartowskiego zachęcamy do kontaktu z urzędem drogą korespondencyjną za pośrednictwem:

–  poczty elektronicznej, na adres: poczta@um.lubartow.pl,

– poczty tradycyjnej, na adres: Urząd Miasta Lubartów, ul. Jana Pawła II 12, 21-100 Lubartów,

–  skrzynki podawczej ePUAP,

–  dokumenty można zostawić również w skrzynce podawczej, znajdującej się na parterze budynku.

Druki dokumentów, potrzebne do załatwienia spraw znajdują się na stronie https://umlubartow.bip.lubelskie.pl/index.php?id=109

Należności z tytułu podatków i opłat należy dokonywać na rachunek bankowy UM Lubartów numer 95 1020 3147 0000 8902 0102 7945.

Kontakt telefoniczny:   

Sekretariat – 81 85-52-273

Urząd Stanu Cywilnego – 81 85-52-015

Ewidencja Ludności – 81 85-44-627

Biuro Obsługi Mieszkańców – 81 85-44-605

Wydział Strategii, Rozwoju i Funduszy Zewnętrznych – 81 85-44-620, 81 85-44-622

Wydział Infrastruktury Miejskiej – 81 85-44-623, 81-85-44-625

Wydział Nieruchomości, Planowania Przestrzennego i Rolnictwa – 81 85-53-057, 81 85-52-285

Wydział Oświaty – 81 85-43-141, 81 84-44-618

Wydział Promocji, Kultur, Sportu i Komunikacji Społecznej – 81 85-44-619, 81 85-53-401

Data opublikowania: 16:17, 9 listopada 2020

Kategorie: Aktualności